انواع صفحه کابینت ، ترکیب هماهنگ چند متریال

انواع صفحه کابینت : ترکیب کردن و هماهنگی درهای کابینت های آشپزخانه یک روال همگانی است و حالا ما میخواهیم این روال را در مورد صفحات روی کابینت مورد بررسی قرار دهیم. ترکیب سبک های مختلف صفحات در چندین رنگ و بافت متضاد چند مزیت دارد. باعث ایجاد درام های بصری می شود، تطبیق پذیری را ارائه می دهد و می تواند به بودجه ی شما کمک کند.

برای مثال اگر شما روی یک سنگ گران قیمت نظر داشته باشید، میتوانید در یک منطقه ی کوچک به عنوان نقطه ی کانونی از این سنگ استفاده کنید و در باقی قسمت ها از یک متریال ارزان تر استفاده کنید. از سطوح مختلف میتوانید در خور کاربردشان استفاده کنید. به طور مثال مقاومت در برابر درجه ی حرارت بالا، یا برای منطقه ی پخت و پز و  یا یک چوب گرم برای مکان غذا خوری. بنابراین بر اساس سلیقه ی خود میتوانید از انواع صفحه کابینت برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

ترکیبات چوب

چوب یک انتخاب قوی برای آشپزخانه است اما اگر چیزی کمی متفاوت میخواهید آن را  با یک نوع سنگ طبیعی یا مصنوعی ترکیب کنید. بسیاری از مردم برای ظاهر خوب چوب را نتخاب می کنند اما اگر در اطراف سینک یا گاز استفاده شود برای جلوگیری از سوختگی یا بادکردن باید مرتبا روغن کاری شود. بنابر این اگر زیبایی چوب را دوست دارید و علاوه بر آن میخواهید کاربردی هم باشد، برای صرفه جویی در نگهداری و زمان تنها آن را برای محل غذا خوری استفاده کنید. برای اطراف سینک و گاز و حتی دیوار بین کابینتی که هم در تماس با آب و هم گرمای اجاق گاز  است، میتوانید از صفحات کورین یا کوارتز استفاده کنید.  ترکیبی از چوب زبرا و یا آیروکو با صفحات رنگی مدرن کورین عالی به نظر می رسد.

 

انواع صفحه کابینت  ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

جفت کردن

آشپزخانه هایی که صفحات روی کابینت و درهای کابینت مشابهی دارند، یک دست به نظر می رسند، این خیلی خوب است که هنگام ترکیب متریال های مختلف از شلوغی بیش از حد پرهیز شود. اگر ترکیبی از چوب با صفحات روی کابینت و کابینت های رنگی دارید، تن چوب را در نظر بگیرید. رنگ در داخل صفحات چوبی تغییر می کند و می تواند گرم یا سرد باشد. ترکیب چوب با رنگ مناسب بسیار مهم است. ترکیبی که خوب کار می کند رنگ بلوطی با خاکستری سیر و رنگ گردویی با سبز ملایم است.

 

انواع صفحه کابینت  ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

صفحات کاربردی

کسانی که کیک یا نان میپزند مزایای غلت دادن خمیر روی یک سطح سرد را می دانند (اصلا روی سطح نمی چسبد). می توانید از یک تکه سنگ مصنوعی یا طبیعی برای این کار استفاده کنید. که یک جلوه ی بصری جالب هم ایجاد می کند.

 

انواع صفحه کابینت  ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

متریال خام

پلیش صفحات بتنی یک بیانیه را ارائه میدهد و میتواند برای صفحه ی روی کابینت انتخاب مناسبی باشد. اما بافت آنها میتواند کمی سرد و ناخوشایند برای مکان غذاخوری باشد. میتوانید آن را با یک سطح صاف و تمیز مانند کورین جفت کنید. این سطوح  بدون درز و کاملا بهداشتی هستند لکه در داخل آنها نفوذ نمی کند باکتری رشد  نمی کند و بسیار مناسب برای مکان غذاخوری هستند.

 

انواع صفحه کابینت  ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

لمس حرفه ای

صفحات استیل ضد زنگ روی کابینتی بهداشتی هستند و در مقابل گرما و لکه های آب مقاوم هستند. با این حال استیل برای لمس کردن بسیار سرد و ممکن است خراش بردارد. بنابراین همانطور که ذکر شد می توانید از متریال ایده ال دیگری برای مکان غذاخوری خود استفاده نمایید که آشپزخانه تان را بسیار کاربری و زیباتر می کند.

 

انواع صفحه کابینت  ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

سیاه و سفید

اگر میخواهید این کار را با یک پالت سیاه و سفید ماهرانه انجام دهید می توانید این تضاد را با یک جزیره ایجاد کنید. می توانید از صفحات سیاه را برای جمع کردن توجه روی قسمت مرکزی استفاده کنید و در باقی قسمت ها از رنگ سفید  که احساس روشنایی میدهد.

 

انواع صفحه کابینت  ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

قیاس و تضاد

یک آشپزخانه ممکن است به دلیل طرح طولانی و ساده اش احساس یکنواختی داشته باشد. میتوانید این جریان را با استفاده از صفحات خشن و صاف افزایش دهید. یک صفحه روی کابینت بتن سخت در مقابل یک سطح نازک تر و صاف میتواند کنتراست جالب توجهی ایجاد کند.

 

انواع صفحه کابینت ، سنگ مصنوعی کابینت کورین

 

منبع: www.forbes.com

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*