ویژگی های سینک یکپارچه

یک راه عالی برای رسیدن به ظاهری شیک، استفاده از سینک های یکپارچه با کارنترتاپ ها است که به عنوان یک عنصر متمایز در طراحی آشپزخانه های امروزی استفاده میشود. در این مقاله میخواهیم در مورد این روند طراحی در آشپزخانه و چگونگی استفاده از آن بگوییم. آیا می خواهید ظاهری مطابق مد روز با بازی زیبا از مواد و بافت ها داشته باشید؟ اگر بله، سینک های یک پارچه چیزیست که شما میخواهید. در اینجا سینک و کارنتر تاپ (صفحه ی رویه ی کابینت) از یک مواد تهیه می شوند که یک سطح انتقال صاف، تمیز و بدون درز را ایجاد می کند. که معمولا از کورین، کوارتز و فولاد ضد زنگ ساخته میشوند. در ادامه به بیان برخی ویژگی های سینک های یکپارچه میپردازیم.

ویژگی ها

 

     ۱٫دو برابر خوب است

به آسانی به نظر میرسد که شما یک کانتر تاپ بدون درز با سینک دارید. انتخاب موادی با دوام مانند کورین و استفاده از آن هم برای کانترتاپ و هم برای سینک. با این حال ممکن است نگهداری آن مشکل باشد و هرگونه نقص و ترک احتیاج به تعویض کل سطح کانترتاپ داشته باشد.

سینک یکپارچه، سینک یکپارچه کورین، مزیت سینک های یکپارچه

     ۲٫ جدا اما شبیه

یک ترفند دیگر این است که رنگ و یا مواد سینک و کارنتر تاپ مطابقت داشته باشد تا آنها  بدون درز به نظر برسند. از مواد با دوام از جمله گرانیت، سنگ های طبیعی و مواد جامد مصنوعی ساخته شده از قبیل کورین میتوانید استفاده کنید. اگر شما یک سینک کوارتز کامپوزیت دارید، می توانید آن را با یک کانترتاپ گرانیت کامپوزیتی که  در یک  رنگ سایه قرار دارند، ترکیب کنید تا یک تصویر یکپارچه ایجاد کنید. صفحات کورین برای این اثر نیز مناسب هستند، زیرا آنها در تعداد زیادی  از انواع رنگ های ساده و بافت های طبیعی شبیه سازی شده اند.

     ۳٫ درخواست زیبایی

با توجه به یکنواختی مواد و رنگ، کانترتاپ ها و سینک های یکپارچه آشپزخانه دارای یک جذابیت و سبک خاص هستند.

سینک یکپارچه، سینک یکپارچه کورین، مزیت سینک های یکپارچه

سینک یکپارچه، سینک یکپارچه کورین، مزیت سینک های یکپارچه

هنگامی که با یک شیر آب  و صفحه پشت سینک مناسب همراه شود ،نتیجه نهایی یک ظاهر بسیار متمایز است که اجازه می دهد تا توجه بر روی مواد و بافت باقی بماند.

     ۴٫ تعمیر و نگهداری آسان

از لحاظ نگهداری، کانترتاپ ها و سینک های یکپارچه به راحتی تمیز می شوند. با توجه به لبه های قالب و سطوح مداوم، گرد و غبار در مفاصل انباشته نمی شود. از آنجایی که به حداقل تلاش برای تمیز کردن و نگهداری نیاز دارد، سینک و کارنترتاپ های یکپارچه مناسب برای کار حرفه ای است که در زمان صرفه جویی میکند.

سینک یکپارچه، سینک یکپارچه کورین، مزیت سینک های یکپارچه

     ۵٫ هزینه ها

قبل از انتخاب سینک و کانترتاپ یکپارچه  هزینه و روند (نگهدای طولانی مدت) را در نظر بگیرید. مواد با کیفیت بالا از قبیل کوارتز، کورین، سرامیک و فولاد ضد زنگ برای سینک های یکپارچه مناسب هستند، اما آنها نیز کمی گران تر از کاشی های معمولی و یا پرسلن هستند. همچنین کوارتز و کورین معمولا برای نصب به پایه های محافظ زیر کانترتاپ نیاز دارند.

منبع: livspace

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*