ایده های دیوارپوش بین کابینتی برای صفحه کابینت کورین شما

ایده های دیوارپوش بین کابینتی : کورین دارای رنگ ها و طرح های زیادی است و صفحات روی کابینت در ضخامت های مختلف ایجاد می شود اگر شما برای صفحه روی کابینت خود کورین را انتخاب کردید شاید انتخاب یک متریال هماهنگ  برای دیوار بین کابینتی برای شما مشکل باشد. در ادامه به ایده هایی برای دیوارپوش بین کابینتی خواهیم پرداخت تا شما انتخاب آسان تری داشته باشید.

با کورین ادامه دهید

کورین یک متریال متنوع است که می تواند توسط حرارت به شکل های منحنی زیبایی تبدیل شود. از این متریال به عنوان دیوارپوش نیز استفاده می کنند و به دلیل تنوع بالا و نگهداری آسان برای دیوارهای بین کابینتی بسیار مناسب می باشد. کورین گزینه مقرون و به صرفه تری نسبت به کاشی می باشد و حتی اگر میخواهید در هزینه ها صرف جویی کنید میتوانید ۴ اینچ پایین دیوار را فقط از دیوار پوش استفاده کنید. درمزایا و معایب دیوارپوش ۴ اینچی میتوانید در مورد این سایز دیوارپوش بیشتر بدانید.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

از چوب صنوبر استفاده کنید

صنوبر با ورقه های خاموش کورین نیز مناسب می باشد. در این جا برای ایجاد یک آشپزخانه اسکاندیناویایی-مینیمال ورقه های نازک کورین طوسی با تخته های صنوبر هماهنگ شده است که برای دیوارها و درهای کابینت ها استفاده شده و یک طرح شیک و خاص را پدید اورده است.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

به سادگی از آجر استفاده کنید

ورقه های سفید و درخشان کورین تضادی زیبا با ظاهر طبیعی آجر دارد. در این آشپزخانه صفحه روی کابینت مقداری به صورت عمودی روی دیوار بالا رفته است تا مرزی مشخص و زیبا با آجر داشته باشد.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

به آن پیچ تاب سبک رترو را بدهید

دکوراسیون رترو  بازگشت به گذشته را یادآوری می کند. مدل دکوراسیونی که وسایل مربوط به یک دوره خاص در آن به کار می رود و رنگ های زنده و درخشان در الویت هستند. می توان گفت لوازمی که در آن استفاده می شود که از مدل های قدیمی الهام گرفته اما همخوان با این دوره بازسازی شده اند. ممکن است کورین یک متریال فوق مدرن برای صفحه روی کابینت شما باشد اما این به این معنی نیست که نمی توان َآن را با سبک رترو  هماهنگ کرد. در این جا کاشی های مترو خاکستری گرم با درزهایی به رنگ متضاد که آنها را برجسته تر نشان می دهد دیوار پشت سینک را پوشانده است.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

توسط شیشه رنگ اضافه کنید

برای یک آشپزخانه واقعا جذاب، شما می توانید از شیشه های رنگی با رنگ های برجسته برای صفحه بین کابینتی استفاده کنید. جلوه ی صاف و مدرن این شیشه ها به طور ویژه با صفحه کابینت کورین بدون درز شما هماهنگ می شود. شرکت ها میتواند شیشه را تقریبا در هر رنگی تولید کنند. برخی شرکت ها حتی نمونه رنگ داده شده به آن ها را تولید می کنند. در این جا صفحه کابینت سفید براق با کابینت های طوسی مات با رنگ آبی دریایی شیشه ها جان گرفته اند.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

تونالیته را با کاشی های کم رنگ پایین آورید

اگر میخواهید یک آشپزخانه لوکس و مدرن داشته باشید، صفحه کورین با رنگ ملایم را با کاشی هایی با همان تونالیته ترکیب کنید. در این جا کورین سفید ساده مدرن، با کاشی های مترو  سفید براق ترکیب کنتراست بافتی را ایجاد کرده است.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

انتخاب یک طراحی منحصر به فرد

با آخرین فرایند های چاپ دیجیتال تقریبا هر چیزی را می توان روی دیوار ها چاپ کرد در این جا یک قطعه پر جنب و جوش هنری بر روی یک صفحه ی شیشه ای چاپ شده است. که در این آشپزخانه با صفحه روی کابینت و کابینت های سفید مینیمال به خوبی ترکیب شده و دیوار بین کابینتی یک ستاره برای نمایش است.

 

 ایده های دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه کابینت کورین

منبع: houzz

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای کورین، کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*