سنگ روی کابینت کوارتز ، پرطرفدارترین رنگ های کوارتز سایلستون در سال ۲۰۱۸

سنگ روی کابینت کوارتز : بر اساس نظر سنجی وبسایت HomeAdvisor.com نسل امروز در مقایسه با قبل بسیار بیشتر درگیر بازسازی منزل خود هستد. بنابراین محبوبیت صفحات کوارتز نیز روند نزولی نداشته است زیرا اکثر افراد به زیبایی سنگ کوارتز و نیاز به نگهداری کم از آن علاقه دارند. از سال ۱۹۹۰ کانترتاپ های سایلستون به طور روزافزون محبوب شده اند. در ادامه به معرفی محبوب ترین رنگ ها در سال ۲۰۱۸ میپردازیم:

 

سنگ روی کابینت کوارتز ، صفحه کابینت کوارتز

Charcoal Soapstone

بسیاری از افراد ظاهر soaptone را دوست دارند و آن را به عنوان یک گزینه بادوام از سنگ طبیعی در نظر می گیرند.  با این حال این سنگ طبیعی مستعد خراش است و باید روغن زده شود. بنابراین اگر شما عاشق ظاهر سنگ soapstone هستید اما مقاومت در برابر خراشیدگی بیشتر و نیاز به نگهداری کم تر را ترجیح می دهید Charcoal Soapstone  سایلستون یک جایگزین عالی برای شما خواهد بود.

 

سنگ روی کابینت کوارتز ، صفحه کابینت کوارتز

classic white

سنگ روی کابینت کوارتز سفید از گزینه های بسیار شیک و  محبوب است. این انتخاب تقریبا با همه نوع سبک قابل هماهنگی است و باقی انتخاب های شما برای کابینت یا کاشی ها را محدود نمی کند.این سنگ نیز یک انتخاب عالی برای آشپزخانه های کوچک  است که نیاز به نور بیشتری دارند.

 

سنگ روی کابینت کوارتز ، صفحه کابینت کوارتز

Serena

با سایه های مختلف از رنگ خاکستری، یک رنگ خنثی تقریبا با همه چیز ست می شود. serena یک رنگ بین خاکستری و بژ است که با کابینت های سفید و کرم جفت می شود. این رنگ برای کسایی که دنبال سنگ روی کابینت بتونی با کم ترین نیاز به نگهداری هستند بسیار مناسب است.

سنگ روی کابینت کوارتز ، صفحه کابینت کوارتز

Calacatta Gold

با بک گراند سفید و رگه های پهن است که شباهتی بین آن و محبوب ترین طرح های سنگ مرمر وجود دارد. Calacatta Gold  سایلستون دارای یک پس زمینه سفید منحصر به فرد به همراه رگه هایی در اطراف است که  یک پرتره لوکس در اسلب ایجاد می کند.

 

در  سمپل کوارتز سایلستون میتوانید همه ی نمونه رنگ های این برند را مشاهده کنید.

برای اجرای پروژه های خود و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای کورین، کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*