سنگ روی جزیره ، منحنی سفارشی صفحه کورین جزیره یک آشپزخانه

 

سنگ روی جزیره :  طراحان داخلی امروزه به دنبال طرح های نو و هیجان انگیز هستند و را ه های جدیدی را امتحان می کنند که برجسته ترین آنها وارد کردن منحنی ها در طراحی است. با مواد اولیه نوآورانه معماری مانند سنگ مصنوعی کورین  طراحی های معماری  در جهت های جدیدی پیش می رود که بسیاری از این طرح ها، منحنی ها را شامل می شوند. از آن جهت که کورین به راحتی شکل میگیرد، برای ایجاد فرم های سفارشی و ایده های مختلف بسیار مناسب است. در این مطلب به معرفی یک آشپزخانه می پردازیم که فرم سنگ روی جزیره آن به صورت کاملا سفارشی توسط کورین طراحی شده است.

 

این آشپزخانه متعلق به یک آپارتمان در نیویورک است که توسط Carl Solander بازسازی شده است. این طراح میز منحنی را به صورت یکپارچه با جزیره آشپزخانه ترکیب کرد تا یک کارکرد و فرم به این فضای مینیمال اضافه کند. طرح جزیره و میز از علاقه طراح به شکل دادن و فرم گیری کورین ایجاد شده است. او می گوید” این متریال بسیار یکدست است و برای ایجاد فرم های نمایشی بسیار مناسب است”.

تغییر در ارتفاع به این طراحی اضافه شده است و محدوده ی غذاخوری توسط یک لبه کورین منحنی شده از جزیره جدا می شود. کفپوش بامبو قهوه ای در تضاد با روشنی و جلای کابینت ها و سنگ روی جزیره است. کورین منحنی روی جزیره و میز متصل شده به همراه کابینت های آبی-خاکستری با شیشه و کاشی های چینی به آشپزخانه نور و حس تازگی می دهند.

طراح یک قفسه سفید با استفاده از فیبر به صورت معلق در مقابل ورودی نیزطراحی کرد که مکمل  منحنی های صفحه کابینت آشپزخانه باشد.

در ادامه می توانید تصاویری از این آشپزخانه را مشاهده کنید.

سنگ روی جزیره ، صفحه کابینت کورین
سنگ روی جزیره ، صفحه کابینت کورین
سنگ روی جزیره ، صفحه کابینت کورین
سنگ روی جزیره ، صفحه کابینت کورین
سنگ روی جزیره ، صفحه کابینت کورین

منبع: houzz

برای اجرای پروژه های خود و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

مجموعه کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*