سرویس بهداشتی مدرن با کوارتز

سرویس بهداشتی مدرن با کوارتز  : خانه داران اغلب تمایل دارند بهترین متریال را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کنند. بسیاری از کارشناسان می گویند بهترین متریال برای سرویس بهداشتی کوارتز است. در این جا می میخواهیم مزایا و معایب این سنگ را برشمریم.

کوارتز  چیست؟

کوارتز  یک محصول انسانی است که حدود ۹۰ درصد از  آن مواد معدنی کوارتز  و ۱۰ درصد ترکیبات رزینها، پلیمرها و رنگدانه ها است، که به سازندگان آن بستگی دارد.

مزایای کوارتز

  • گزینه های رنگی

کوارتز دارای رنگ های بسیاری است و همین موضوع انتخاب شما را برای یک رنگ هماهنگ با سرویس بهداشتی خود آسان می کند. شما می توانید یک رنگ یکدست یا با دانه هایی ریز و یا دارای رگه همانند سنگ طبیعی را انتخاب کنید. بسیاری از رنگ های کوارتز همانند سنگ های طبیعی به نظر می رسند که در مقایسه با آنها بسیار ارزان تر هستند و نگهداری آنها نیز آسان تر است.

 

  • سختی

سنگ کوارتز بسیار با دوام است، ویژگی که در سرویس بهداشتی بسیار مهم است. ممکن است این سطوح در تماس با اسید یا مواد رنگی دیگری باشند که متریال های دیگر مانند چوب یا سنگ طبیعی را لکه دار می کنند. همچنین در مقابل خراش و ترک برداشتن مقاوم است.

 

  • هزینه کم

کوارتز یک گزینه  نسبتا مقرون و به صرفه به نسبت کیفیت و دوام آن و یک انتخاب خوب به نسبت بودجه ی شما است. بسته به تنوع مدل  و رنگ قیمت های متفاوتی دارد. برخی گزینه ها ممکن است به اندازه یک سنگ طبیعی برای شما هزینه بردارد اما همچنان یک انتخاب عالی است.

  • غیرمتخلخل

کیفیت بدون منفذ کوارتز باعث میشود که در مقابل لکه ها مقاوم باشد و باکتری ها یا ویروس ها در آن رشد نکنند که از نکات مهمی است که در حمام و سرویس های بهداشتی باید رعایت شود.

 

  • تعمیر و نگهداری آسان

برای تمیز کردن کوارتز ، فقط صابون و آب نیاز است. از مواد شیمیایی قوی و ساینده برای این صفحات پرهیز کنید.

 

  • نصب آسان

نصب  کوارتز اغلب ساده تر از سنگ طبیعی است.

  •  طول عمر بالا

اکثر تولید کنندگان عمری ۱۰ تا ۱۵ سال را برای این صفحات را تضمین می کنند اما با یک نگهداری مناسب که خیلی هم سخت نیست میتوان طول عمر این صفحات را افزایش داد.

 

معایب کوارتز

 

  • درزهای قابل مشاهده

اگر شما برای صفحات روی کابینتی در حمام یا سرویس بهداشتی خود  احتیاج به استفاده از چند اسلب کوارتز داشته باشید مثلا در گوشه ها و یا قسمت هایی با طول زیاد، احتمالا درزهای بین صفحات متصل شده قابل مشاهده است . این موضوع برای حمام ها کم اهمیت تر است زیرا بیشتر از میزهای کوچک استفاده می شود. درزها را میتوان کاهش داد ولی در مقایسه با کورین که میتوان اتصالاتی بدون درز به وجود آورد این صفحات درزهای قابل مشاهده ای دارند.

 

  • حساسیت شیمیایی

برخی پاک کننده های خانگی عمومی که حاوی مواد شیمیایی سفید کننده یا اسیدی  قوی هستند می تواند به صفحه ی کوارتز شما آسیب برساند. پیش از استفاده از هر محصول، توصیه های تمیز کننده سازنده را بررسی کنید. گاهی تنها برای پاک کردن برخی از لکه های سطی از سفید کننده های بسیار رقیق می توان استفاده کرد.

 

رنگ های محبوب کوارتز

از نظر برخی طراحان داخلی رنگ های سفید، سفید مایل به خاکستری و خاکستری روشن رنگ های محبوب و مناسبی برای سرویس بهداشتی هستند زیرا فضا را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند و علاوه بر آن با باقی قسمت ها راحت تر هماهنگ میشوند.

برخی نیز برای  سرویس بهداشتی خود از روشویی و صفحه روی کابینت کورین استفاده می کنند که  در مقایسه کورین و کوارتز   میتوانید تفاوت های این دو متریال را  مشاهده کرده و سنگ مناسب سرویس بهداشتی خود را انتخاب کنید.

در ادامه چند سرویس بهداشتی مدرن طراحی شده توسط کوارتز آماده کرده ایم تا الهام بخش شما برای سرویس بهداشتی منزلتان باشد.

 

سرویس بهداشتی مدرن با کوارتز ، روشویی کوارتز
سرویس بهداشتی مدرن با کوارتز ، روشویی کوارتز
سرویس بهداشتی مدرن با کوارتز ، روشویی کوارتز
سرویس بهداشتی مدرن با کوارتز ، روشویی کوارتز

 

منبع: houzz.com

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*