نحوه تمیز کردن سطوح کورین

کورین جایگزین مناسبی  برای کوارتز، سنگ مرمر و گرانیت برای استفاده در کانترتاپ ها است.  که در واقع  از اکریلیک و مواد معدنی تشکیل شده است که هنگامی که این دو  با هم مخلوط می شوند  سطح بسیار سختی را تشکیل دهند که بدون منفذ است. شما می توانید بیشترین پاک کننده ها را بر روی کورین خود استفاده کنید تا زمانی که چیزی بیش از حد سایشی را انتخاب نکنید.

     ۱٫تمیز کردن  روزانه لکه ها

پاک کردن لکه ها در زمانی رخ می دهند. مانند هر سطح دیگری پاک کردن لکه ها ساده است. اگر صبر کنید تا لکه روی سطح خشک شود پاک کردن آن سختر می شود. از آنجایی که این سطوح بدون منفذ هستند لکه داخل آنها نفوذ نمیکند و به راحتی با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک میشوند. بعد از تمیز کردن کورین آن را خشک کنید تا بعد از خشک شدن رگه هایی ایجاد نشود.

روش های تمیز کردن کورین، پاک کردن لکه های روی سطوح کورین، بهترین پاک کننده های کورین

     ۲٫ از آب گرم و یک دستمال یا اسفنج استفاده کنید.

اگر لکه خشک شده است، می توانید از آب گرم و صابون برای تمیز کردن آن استفاده کنید. کمی مایه ظرف شویی و آب گرم  روی لکه بریزید. سپس آن را از روی لکه پاک کنید و با اب گرم تمیز آن قسمت را شستشو دهید.

روش های تمیز کردن کورین، پاک کردن لکه های روی سطوح کورین، بهترین پاک کننده های کورین

     ۳٫ یک پاک کننده بر اساس آمونیاک را امتحان کنید.

اگر صابون و آب معمولی لکه را برطرف نکرد، می توانید از یک پاک کننده بر اساس آمونیاک استفاده کنید. آن را روی لکه اسپری کنید و سپس تمیز کنید. فراموش نکنید که آن را حتما خشک کنید تا رگه هایی ایجاد نشود.  قبل از استفاده از هر پاک کننده، دستورالعمل آن را  بخوانید. همیشه اولین پاک کننده را در گوشه سطح  تست کنید، بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که یک مشکل دیگر ایجاد نخواهد کرد. اگرچه شیشه پاک کن ها دارای آمونیاک هستند شما نباید از آن ها استفاده کنید زیرا باعث رگه هایی روی سطح می شوند. به جای آن ها میتوانید پاک کننده های خانگی را استفاده کنید.

روش های تمیز کردن کورین، پاک کردن لکه های روی سطوح کورین، بهترین پاک کننده های کورین

     ۴٫ یکی دیگر از پاک کننده های غیر ساینده را انتخاب کنید.

اگر شما یک تمیزکننده مبتنی بر آمونیاک ندارید، می توانید یک تمیزکننده دیگر غیر ساینده استفاده کنید. این پاک کننده  باید غیر سایشی باشد زیرا کورین  به راحتی خراشیده میشود. پاک کننده را روی سطح اسپری کنید و از یک دستمال تمیز و مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید.  میتوانید پاک کننده را بگذارید یک یا دو دقیقه روی سطح بماند تا لکه راحت تر تمیز شود. بعد از اتمام، ناحیه ضدعفونی شده  را بشویید و خشک کنید. اطمینان حاصل کنید که انواع مختلف پاک کننده ها را مخلوط نکنید، زیرا می تواند گازهای سمی ایجاد کند.

روش های تمیز کردن کورین، پاک کردن لکه های روی سطوح کورین، بهترین پاک کننده های کورین

منبع: wikihow

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*