سنگ کوارتز سایلستون ترکیبی از زیبایی سنگ مرمر و طول عمر بالا

سنگ کوارتز سایلستون :  سنگ مرمر  در طول قرن ها در آشپزخانه برای دیوارها، کف و صفحه ی روی کابینت استفاده شده است. از زمان های قدیم از این سنگ خاص و با اصالت برای ایجاد محیط های لوکس و شیک استفاده میشود. همه با کیفیت سنگ مرمر آشنا هستند. سنگ مرمر یک متریال فشرده است که دارای ظاهری بی نظیر و منحصر به فرد است.

با این حال معایبی دارد و این مخصوص زمانی است که در محیط آشپزخانه استفاده شود. این سنگ به صورت نسبی متخلخل است و کاملا نفوذ ناپذیر نیست.  بدین معنی که از طریق جذب برخی از انواع چربی، اسید و محصولات تمیز کننده خاص لکه دار می شود.  بنابراین بهتر است رویکرد محتاطانه را اتخاذ کنید و مراقب باشید که با هیچ اسیدی تماس نداشته باشد.

اما راه حلی وجود دارد که هم زیبایی سنگ مرمر و هم یک سطح با عمر طولانی و بدون تغییر در طول زمان را ارائه دهد. کوارتز سایلستون دارای طرح هایی است که الهام گرفته از شناخته شده ترین سنگ های جهان از جمله Calacatta Gold  (زمینه سفید خاکستری با رگه های طلایی )، Statuario  (با سایه های سفید و خاکستری) و  Marquina (سیاه و سفید) است. به لطف ضدآب بودن سنگ کوارتز تمیز کردن و نگهداری  صفحه روی کابینت بسیار آسان تر از قبل است. در سمپل کوارتز سایلستون میتوانید با تمام نمونه رنگ های این برند آشنا شوید.

در ادامه می توانید پروژ های اجرا شده از این طرح ها را مشاهده کنید.

 

 

Calacatta Gold

سنگ کوارتز سایلستون ، کانتر کوارتز

سنگ کوارتز سایلستون ، کانتر کوارتز

Statuario 

سنگ کوارتز سایلستون ، کانتر کوارتز

      Marquina     

سنگ کوارتز سایلستون ، کانتر کوارتز

سنگ کوارتز سایلستون ، کانتر کوارتز

 

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*