چه ویژگی هایی جزیره آشپزخانه شما را ایده آل می کند؟

همگام با گذر زمان آشپزخانه های منازل بزرگ تر شدند و از طرح هایی باز برای آن ها استفاده شد و همین عامل سبب شد که جزیره ها به ویژگی های ضروری تبدیل شوند.  به راحتی میتوان به این واقعیت پی برد  که یک جزیره آشپزخانه چه چیزهایی با خود به ارمغان می آورد. برای شروع می تواند فضایی را فراهم کند که مرزی بین فضای پخت پز و اتاق نشیمن باشد. یک جزیره میتواند برای تهیه غذا، به عنوان محل غذاخوری یا دارای قسمت هایی برای قرار دادن وسایل باشد. جزیره ای که شما انتخاب می کنید نشان دهنده ی این است که کدام ویژگی ها برای شما اولویت دارد.

 

فضایی برای پخت و پز

اگر آماده سازی غذا هدف اصلی در استفاده از جزیره آشپزخانه آینده شما باشد، در نظر بگیرید که چگونه این قسمت می تواند به بهبود روند پخت و پز کمک کند. بهترین طراحی های آشپزخانه ها باعث می شوند در هنگام آشپزی احساس راحتی داشته باشید.  فضا و طرح آشپزخانه باید به گونه ای باشد که  حرکت بین یخچال، اجاق گاز، سینک و منطقه آماده سازی مواد غذایی بی دردسر باشد.

یک جزیره باید فضای زیادی جهت نگهداری از مواد غذایی و  آماده سازی هایی مانند خرد کردن، مخلوط کردن و … را فرهم کند. یک سینک ظرفشویی نیز می تواند جز مفیدی برای جزیره آشپزخانه شما باشد زیرا فرایند بین شستن ظروف و تهیه غذا را آسان تر می کند.  ابزارهای بسیاری وجود دارد که می توانند در جزیره نصب شوند تا تجربه آشپزی شما را لذت بخش تر کنند. برای مثال وجود یک تخته ی کار آشپزخانه باعث می شود فرایند آشپزی شما آسان تر شود.

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

ایجاد فضایی به عنوان میز غذاخوری

با دادن فضایی به مهمانان یا افراد خانواده برای نشستن و استراحت کردن، به شما این امکان داده می شود که هنگام تبخ غذا زمانی را نیز با عزیزانتان صرف کنید. بیشتر جزایر فضایی را حداقل برای دو نفر فراهم می کند، اما اگر ایجاد یک فضا برای صرف غذا برای شما مهمتر است در دو طرف جزیره صندلی اختصاص دهید تا بتوانید برای حدودا شش نفر فضا ایجاد کنید. اطمنیان حاصل کنید که هر فرد فضای کافی برای صرف غذا داشته باشد.

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

قفسه های نگهداری لوازم

میزان فضایی که یک جزیره جهت نگهداری لوازم و ظروف برای شما معین میکند میتواند مهمترین هدف شما باشد.  می توانید از قفسه های کوچک برای ذخیره سازی مواد غذایی  استفاده کنید. همچنین می توانید از بلوک های چاقو یکپارچه و قفسه های ادویه در جزیره آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

می خواهید جزیره آشپزخانه تان به چه سبکی باشد؟

هنگامی که شما در مورد اهداف اصلی این جزیره تصمیم گرفته اید و چگونگی عملکردهای آن را مشخص نمودید، وقت آن است که سبک آن را در نظر بگیرید و آن را با طرح کلی آشپزخانه مطابقت دهید. زیبایی شناسی آشپزخانه شما باید سازگار باشد و جزیره باید با طراحی کلی متناسب باشد. اگر شما یک آشپزخانه مدرن یا سنتی دارید معماری جزیره آشپزخانه نیز باید به همان صورت باشد. سعی کنید از همان متریالی استفاده کنید که در باقی قسمت های آشپزخانه و صفحه روی کابینت استفاده شده است. زیرا یک طرح کاملا متضاد، هماهنگی و تناسب فضای آشپزخانه شما را به هم میریزد.

در سال های اخیر جزایر کورین به یک انتخاب محبوب بین خانه داران تبدیل شده است در این جا به طور خلاصه نگاهی می اندازیم که چرا آنها بسیار کاربردی و محبوب هستند:

  • سنگ مصنوعی کورین کاملا یک طراحی انعطاف پذیر را فراهم می کند و سازندگان می توانند به مجموعه اشکال منحصر به فردی با استفاده از کورین دست یابند.
  • کورین و دیگر سالید سرفیس ها می توانند برای طراحی صد ها سبک از سنتی تا مدرن استفاده شوند.
  • پس از نصب یک جزیره کورین، آن قسمت نقطه ی مرکزی دوام هر آشپزخانه است. ویژگی مقاوم بودن در برابر لکه و قابل تمیز بودن آنها را مناسب زندگی روزمره که شامل پخت و پز، تمیز کردن، غذاخوردن و کاروسرگرمی می کند.

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

جزیره آشپزخانه ، کورین ، صفحه روی کابینت کورین

 

نمونه های بیشتری از جزایر را نیز می توانید در مطالب زیر مشاهده کنید:

 

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*