تفاوت سينک توکار و سینک زیرکار چيست؟

سینک توکار یا سینک زیرکار؟ پس از انتخاب صفحه ی روی کابینت، نوبت به انتخاب سینک شما است. سینک های استیل را می توان در دو دسته طبقه بندی کرد:

  • سینک  توکار
  • سینک زیرکار

هرکدام از این سینک ها مزایا و معایب خود را دارند و بنابر سلیقه ی خود م یتوانید سینک مورد نظرتان را انتخاب کنید. در سینک های زیرکار لبه ی سینک زیر صفحه ی کابینت قرار میگیرد و تنها گردی داخل سینک قابل مشاهده است.

سینک توکار، سینک برای کورین ، خرید سینک توکار
سینک توکار، سینک برای کورین ، خرید سینک توکار
سینک توکار، سینک برای کورین ، خرید سینک توکار

اما در سینک های توکارکار لبه های سینک روی صفحه ی کابینت قرار می گیرند و در واقع روی کابینت نصب می شوند. این سینک ها برای افرادی که نمی خواهند زمان زیادی را در طول روز صرف خشک کردن اطراف سینک کنند بسیار مناسب است.

سینک روکار ، سینک روی کورین ، خرید سینک

سینک زیرکار در طراحی مدرن

امروزه در بسیاری از طراحی های معماری و دکوراسیون داخلی مدرن ما شاهد استفاده از سینک زیرکار هستیم که برای زیر صفحات کورین یا در کل زیر صفحات کابینت استفاده می شود. این سینک ها نسبت به سینک های توکار دارای ظرافت بیشتری هستند و زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه شما می دهند. اگر شما زیبایی آشپزخانه خود را در اولویت اول خود قرار می دهید و زمانی در طول روز برای رسیدگی و خشک کردن اطراف سینک صرف می کنید این سینک ها برای شما مناسب هستند.

یکی از مشکلاتی که برای این سینک ها مطرح می شود این است که در صورت آب بندی نامناسب صفحه روی کابینت باد می کند. اما اگر شما از صفحات کورین یا کوارتز برای صفحه ی روی کابینت خود استفاده کرده اید دیگر نگران این مشکل نباشید زیرا این صفحات غیر قابل نفوذ و متخلل هستند. ولی برای باقی ماندن درخشندگی و جلای صفحات قبل از خشک شدن اب روی سطح بهتر است شما آن را با یک دستمال خشک کنید زیرا ممکن است لکه های ناشی از رسوب آب روی سطح باقی بماند. البته در  پاک کردن لکه ها از سطوح کورین می توانید روش های پاک کردن انواع لکه ها روی سطوح کورین را مشاهده کنید.

برای خرید و سفارش با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*