پاک کردن لکه ها از سطوح کورین

۱٫ برای پاک کردن لکه ها از سطوح کورین از پاک کننده با اسید اگزالیک استفاده کنید.

اگزالیک اسید می تواند به حذف لکه های قهوه ای، به ویژه در سطوح سفید کمک کند. شما می توانید تمیزکننده های حاوی  اسید اگزالیک در فروشگاه های  بزرگ محلی خود پیدا کنید. فقط پاک کننده را روی سطح بریزید و چند دقیقه آن را رها کنید، سپس پاک کنید، آن را با آب پاک کنید. فراموش نکنید که حتما پس از تمیز کردن سطح را خشک کنید.  ممکن است لازم باشد فرایند را برای پاک شدن تمام لکه ها تکرار کنید.

پاک کردن لکه های کورین، شوینده های مناسب کورین، تمیز کردن سطوح کورین

۲٫ پاک کننده های حاوی سفید کننده را امتحان کنید.

اگر کورین شما سفید رنگ است میتوانید از یک محصول شامل سفید کننده استفاده کنید. این سطوح میتوانند سفید کننده ها را تحمل کنند در صورتی که تا زمانی که بیش از ۱۶ ساعت آن ها را روی سطح رها نکنید. شما همچنین می توانید از مخلوطی از سفید کننده و آب استفاده کنید، اما هیچ یک از سفید کننده های قوی تر از ۵۰ درصد استفاده نکنید.شما می توانید تمیزکننده را روی لکه چند دقیقه برای پاک کردن لکه های بیشتر رها کنید. سپس آن را با آب تمیز  پاک کنید.

اگرکورین  شما سفید نیستند، ممکن است که سفید کننده بتواند سطح کورین شما  را سفید کند. اگر می خواهید از یک پاک کننده با سفید کننده بر کورین های رنگی استفاده کنید، آن را در یک مکان غیرقابل مشاهده آزمایش کنید.

پاک کردن لکه های کورین، شوینده های مناسب کورین، تمیز کردن سطوح کورین

۳٫ لکه های رسوب آب را با پاک کننده آهک از بین ببرید.

پاک کننده های رسوب آهک میتواند به از بین بردن لک های رسوب آب کمک کند. به طور کلی این پاک کننده ها اسیدی هستند تا رسوبات آهکی را از روی سطوح پاک کنند. برای استفاده کردن از این نوع محصول، آن را  به مدت ۵ دقیقه قبل از پاک کردن اسپری کنید. سپس آن را پاک کنید و شسشتو دهید و سطح را خشک کنید.  شما ممکن است نیاز به تمیز کردن بیش از یک بار برای حذف لکه های آهک داشته باشید.

پاک کردن لکه های کورین، شوینده های مناسب کورین، تمیز کردن سطوح کورین

منبع: wikihow

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*