انتخاب صفحه روی کابینت برای کابینت های آبی تیره

کابینت های آشپزخانه در رنگ آبی تیره می توانند بسیار معاصر یا سنتی به نظر برسند. اما انتخاب صفحه روی کابینت می تواند کل فضا را تغییر دهد. در ادامه راهنمایی ارائه برای انتخاب بهترین گزینه ها ارائه شده است.

معاصر با رنگ سیاه

صفحه روی کابینت سیاه رنگ به خوبی با کابینت های آبی تیره هماهنگ می شود. شما می توانید از کورین، کوارتز و گرانیت برای ایجاد یک ترکیب فوق العاده استفاده کنید. اگر میخواهید که اتاق روشن تر به نظر برسد آن را با یک متریال دیگر مانند چوب که گرما و بافت مورد نیاز را اضافه می کند ترکیب کنید.

انتخاب صفحه روی کابینت ، کورین ، کوارتز

 

ایجاد یک حس انتخابی با سنگ مرمر

اگر علاقه به داشتن یک آشپزخانه با یک هویت دارید شما نیاز به بافت و طرح دارید. یک راه حل برای انجام این کار کف پوش چوبی است.  راه حل دیگر استفاده از کاشی تزیینی برای دیوار بین کابینتی است. اما برای صفحه روی کابینت می توانید از طرح سنگ مرمر  استفاده کنید که می تواند با تمام عناصر تزیینی دیگر هماهنگ شود. می توانید طرح های پر طرفدار سنگ مرمر را در نمونه رنگ های سنگ مهندسی کوارتز هم بیابید.

انتخاب صفحه روی کابینت ، کورین ، کوارتز

بافت گرم چوب

ضعف آشپزخانه هایی با تونالیته تیره این است که ممکن است کمی نامطبوع به نظر برسند. پس چرا تونالیته سرد کابینت ها را با بافت گرم چوب ترکیب نکنیم؟ چوب های عسلی رنگ بسیار برای این ترکیب مناسب هستند. اگر چوب خیلی روشن یا خیلی تیره باشد این تاثیر از دست خواهد رفت.

انتخاب صفحه روی کابینت ، کورین ، کوارتز

انتخاب رنگ سفید برای یک صفحه کابینت تمیز

اگر احتیاج به یک آشپزخانه تمیز و کارآمد دارید، نمیتوانید از یک صفحه کابینت سفید رنگ بگذرید.  این یک انتخاب مناسب برای بازتاب نور زیاد در یک آشپزخانه کوچک یا تاریک و یا یک اتاق با سقف کوتاه است.

انتخاب صفحه روی کابینت ، کورین ، کوارتز

صفحه کابینت خاکستری برای یک سبک خاموش

در این آشپزخانه رنگ خاکستری کم رنگ از این صفحه کابینت بتنی مانند با یک دیوار آجری روستایی زیبا تکمیل شده است.

انتخاب صفحه روی کابینت ، کورین ، کوارتز

منبع: houzz

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای کورین، کوارتز و دکتون

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*