کورین در طراحی دکوراسیون رستوران

در مطالب قبل راجب کاربرد های کورین در بسیاری از مکان ها صحبت کردیم در این جا نگاهی به برخی استفاده های معمول از کورین در طراحی دکوراسیون رستوران ها می اندازیم.

میزکار کارکنان رستوران یک نمونه عالی استفاده از کورین است. البته توجه داشته باشید که نباید برش زدن ها یا خرد کردن مواد غذایی مستقیما روی سطح کورین انجام شود زیرا باعث به وجود آمدن خراش های کوچک می شود. این سنگ مصنوعی بادوام، بدون درز و بدون منفذ است و اگر در زمان آماده سازی غذا خراش ایجاد شود تعمیر آن آسان است.

رستوران ها در طول روز به صدها مشتری سرویس ارائه می دهند و میزهای کار کارکنان به صورت دائمی در حال استفاده هستند. در چنین محیطی استفاده از یک سطح با طول عمر طولانی، بسیار بهداشتی و به راحتی قابل تعمیر بهترین گزینه است. این صفحات برای میزها و مناطق غذاخوری نیز مناسب می باشد. میزهای غذاخوری در رستوران ها نیز به طور مکرر استفاده می شوند و سریعا باید برای مشتری بعدی تمیز شوند. پس سنگ مصنوعی کورین گزینه ای مناسبی است چون با دوام است و به راحتی تمیز می شود. میز پذیرش یک رستوران نیز یک نمونه دیگر از استفاده این سنگ است که میتواند هماهنگ با باقی قسمت های رستوران طراحی شود. کورین قابلیت سفارشی شدن بالایی دارد و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا ظاهر آن را با دیگر قسمت های فضای طراحی شده هماهنگ کنند.

در ادامه دو رستوران را به شما معرفی میکنیم که طراحی دکوراسیون داخلی آن توسط سنگ مصنوعی کورین صورت گرفته است.

 

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

بازسازی رستوران بری (barri)

در جزیره مالت (malta)، در جنوب ایتالیا، رستوران بری توسط  استودیو معماری Galea & Galea بازسازی شده است.  از کورین برای سقف و میز پذیرش رستوران استفاده شده است. سقف موج دار سه بعدی،نوارهای روی دیوارها و میز سفارش تماما توسط کورین ایجاد شده اند که روشنایی دلپذیری ایجاد کرده اند.

 

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

بازسازی مرکز کنبرا (Canberra)

فودکورت مرکز کنبرا یک بازسازی داخلی داشته است که در حال حاضر دارای ۱۰ فروشگاه غذایی جدید است. از کورین سفید برای پانل دیوار جدا کننده استفاده شده که پشت آن حکاکی شده و نور پس زمینه ای قرار داده شده و سقف با چراغ های دست ساز و قطعات چوب تزیین شده است. برای افزایش ظرفیت فودکورت از نورهای ملایم و نیمکت هایی از کورین در کنار دیوارهای جداکننده استفاده شده است. ستون های دایره ای نیز با استفاده از کورین سفید فرم داده شده اند.

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

طراحی دکوراسیون رستوران ، میز کورین

 

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*