طراحی میز پذیرش کورین مناسب با محیط کار شما

مزایای میز پذیرش کورین

هنگامی که شما در یک مکان عمومی مانند ساختمان اداری، مرکز خرید، مرکز تفریحی یا فرودگاه قرار می گیرید یکی از اولین مواردی که شما با آن مواجه می شوید، میز پذیرش یا میز سرویس مشتری است. به عنوان اولین نقطه ی تماس با یک کسب و کار در دنیای بیرون، یک میز (کانتر) پذیرش باید به شما اجازه دهد که بدانید در یک محیط قابل اطمینان هستید. به همین دلیل بسیاری از طراحان و معماران به دنبال میز پذیرش کورین هستند. اما دقیقا چه چیزی کورین را برای این کاربرد مناسب می کند؟

سطوح جامد مصنوعی (کورین) یک جایگزین مقرون و به صرفه و قابل دسترس برای مواد طبیعی مانند گرانیت است.

 

از لحاظ طراحی، جذابیت سطوح کورین به دلیل انعطاف پذیری منحصر به فرد آن ها است. کورین به صورت گرمایشی شکل می گیرد، به این معنی که می تواند گرم شود، شکل بگیرد و به هر ساختار قابل تصوری برسد. با این سطوح قادر به ایجاد اشکال منحصر به فردی هستید که مواد سنتی نمی توانند به دست آورند. هنگامی که کورین به شکل میز پذیرش در می آید طراحان را قادر می سازد که ۳ کار مهم را انجام دهند:

      ۱٫ ایجاد یک بیانیه بصری قوی

از لحاظ آگاهانه یا ناخود آگاه ما از لحظه ای که وارد یک مکان می شویم تصور ما از آن کسب و کار شکل می گیرد. به همین دلیل بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کنید که میز پذیرش شما پیام درستی از کسب و کارتان را منتقل می کند. میز پذیرش کورین به یک کانون طبیعی در اتاق تبدیل شده  و به ایجاد یک بیانیه جسورانه کمک می کند. طراحان می توانند با استفاده از جدابیت های سطوح کورین، میزهای پذیرش حرفه ای و مدرن طراحی کرده و تاثیر به سزایی بر روی ملاقات کنندگان بگذارند.

 

میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری
میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری

میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری

      ۲٫ طراحی کاملا سفارشی

میز پذیرش کورین شما می تواند پاسخگویی همه ی نیازهای ویژه ی افرادی باشد که از آن استفاده می کنند. در واقع مطابق نیازها و کسب و کار شما طراحی شود. علاوه بر آن کورین یک آرایه ای بزرگ از طرح ها و رنگ ها را ارائه می دهد و شما می توانید میز پذیرش خود را با محیط اطراف و مبلمان ها سازگارتر کنید.

 

میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری

میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری

      ۳٫ ساخت یک قسمت مرکزی امن و بادوام

چه شرکت به طور مستقیم با ملاقات کنندگان عمومی  در ارتباط یاشد یا خیر، میز پذیرش اولین قسمت تماس برای هر کسی است که وارد ساختمان می شود.  این قسمت علاوه بر اینکه باید کارکنان پذیرش را در محیط امن و راحت نگه  دارد، ممکن است تکنولوژی گران قیمتی در این قسمت استفاده شود که نیاز به حفاظت داشته باشند. به همین ترتیب میز پذیرش کورین باید مقاوم در برابر هرگونه  آسیب احتمالی باشد.  سطوح کورین نه تنها در برابر لکه ها نفوذ ناپذیر هستند، بلکه در برابر بسیاری از خراش های سطحی مقاوم هستند و به سختی خراش بر میدارند یا شکسته میشوند.  یک کانتر پذیرش ساخته شده از کورین یک محفظه محکم را برای کارکنان ایجاد می کند.

 

میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری

میز پذیرش کورین، میز منشی، طرح میز اداری

منبع: whitehall-uk

شرکت کورین کرومات

برای اجرای ایده های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

عرضه و اجرای صفحات کورین کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*