طراحی داخلی آزمایشگاه با استفاده از کورین

در این قسمت برای شما  مطلبی در مورد طراحی داخلی آزمایشگاه توسط سنگ مصنوعی کورین فراهم کرده ایم.  کورین به دلیل غیرمتخلخل بودن بسیار مناسب  و بهداشتی برای انواع مراکز بهداشتی و درمانی است.. مرکز نوآوری جدید FrieslandCampina در واخنینگن هلند است که تجهیزات آن توسط کورین ایجاد شده است.  پروژه توسط Fokkema & Partners  انجام شده است و  عکس ها توسط Horizon Photoworks گرفته شده است.

اولین اولویت: بهداشت

در این ساختمان راه حل های نو آورانه ای که فرایند های کاری را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کنند در هر سطحی جستجو می شوند.   ادوارد د وت، تهیه کننده مفاهیم  طراحی داخلی برای مدارس و آزمایشگاه ها گفت:” کورین یک متریال نهایی است. این سطح کاملا بهداشتی است و  بدون هیچ درز و شکافی، مقاوم به اکثر مواد شیمیایی و باکتری است. این متریال میتواند در تمام فرم ها و سایز ها بدون هیچ گونه درزی استفاده شود. سطح کورین بسیار صاف و یکدست است و در نتیجه ظاهر بسیار فوق العاده ای برای طراحی دارد. ”

ترکیب یکپارچه

او می گوید: “در آزمایشگاه ها مردم اغلب راه حل کاربردی مانند لمینت را انتخاب می کنند، اما این سطح فاقد جذابیت و گیرایی است. در مرکز نوآوری شما میتوانید به تمام اتاق ها نگاه کنید، بنابراین ما یک راه حل جذاب میخواستیم، یک طراحی که آرامش و یک کاراکتر شفاف از شخصیت ساختمان را ارائه دهد.” طرح نهایی برای میزهای  آزمایشگاهی از همکاری بسیار نزدیک بین معمار، طراح داخلی و مشتری به وجود آمد. حدودا ۵۰ میز از کورین تولید شد. در نهایت، اتصالات کلی برای گاز و برق به طور کامل و یکپارچه برای شرایط بهداشتی مطلوب ادغام شدند.

 ظاهر طراحی

برطبق گفته ی ادوارد در هیچ موسسه ی آزمایشگاهی دیگری در این مقیاس از کورین استفاده نشده است. این  کاملا کاربردی است و علاوه بر آن یک قطعه طراحی شده است. درست مانند اتاق های دیگر مجموعه، آزمایشگاه ها هم یک طراحی منحصر به فرد دارند. میزهای آزمایشگاه به رنگ سفید یخچالی تولید شده اند. در حالی که برای لبه ها در بخش های مختلف از رنگ های متفاوت و برجسته مانند سبز، زرد، قرمز، نارنجی و آبی استفاده شده است.

در ادامه میتوانید عکس های این آزمایشگاه را مشاهده کنید:

طراحی داخلی آزمایشگاه ، طراحی فضای آزمایشگاهی

طراحی داخلی آزمایشگاه ، طراحی فضای آزمایشگاهی

طراحی داخلی آزمایشگاه ، طراحی فضای آزمایشگاهی

طراحی داخلی آزمایشگاه ، طراحی فضای آزمایشگاهی

طراحی داخلی آزمایشگاه ، طراحی فضای آزمایشگاهی

طراحی داخلی آزمایشگاه ، طراحی فضای آزمایشگاهی

 

منبع: coriandesigninspiration

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:    ۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

مجموعه کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*