دیوارپوش بین کابینتی کورین همانند سنگ و کاشی طبیعی

شما انتخاب های خود را دارید این که میخواهید از یک دیوارپوش بین کابینتی ۴ اینچی، استاندارد و یا از یک دیوارپوش کلی استفاده کنید. بسیاری از مشتریانی که از کورین برای صفحه ی روی کابینت استفاده می کنند می خواهند دیوارپوش بین کابینتی خود نیز از کورین یا همان متریال مورد استفاده برای روی صفحه ی کابینت باشد.

کورین در سال ۱۹۶۷ توسط دوپونت ایجاد شده و شهرت و اعتباری برای دوام و طول عمر خود به عنوان صفحه ی روی کابینت در بیش از ۵۰ سال کسب کرده است.  کورین  مکمل سنگ طبیعی است که آن را یک انتخاب مناسب برای کسانی که صفحه ی روی کابینتشان از کورین، کوارتز ، گرانیت و دیگر متریال است، کرده است. از آنجایی که کورین به راحتی شکل می گیرد، منحنی و لبه دار می شود، زیبایی و ظرافت کاشی را تقلید می کند و می تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد.

اگر شما به دنبال یک دیوارپوش بین کابینت آشپزخانه غیرمتخلخل، فرم گیرنده و مقاوم در برابر انواع قارچ و باکتری هستید، ما کورین را توصیه می کنیم. کورین برای استفاده منظم در یک دوره ی طولانی مدت  با حفظ زیبایی منحصر به فرد و ظریف آن، طراحی شده است.

 ایجاد یک دیوارپوش بین کابینتی کورین

دیوارپوش های بین کابینتی کورین در بیش از ۱۰۰ رنگ و طرح های مختلفی همانند کاشی ها در دسترس هستند. اگر کورین را برای آشپزخانه خود انتخاب می کنید، دیوارپوش بین کابینتی کورین یکسان با صفحه ی روی کابینت یک انتخاب طبیعی برای شما است و همچنین شما میتوانید آن را به صورت یکپارچه با صفحه روی کابینت ترکیب کنید. در حالتی دیگر می توانید از الگوهای مختلف مطابق با مد روز استفاده کنید:

  1. کاشی مترو کوچک
  2. الگوهای الماسی
  3. مستطیل
  4. مربع کوچک
  5. به صورت یکدست

همیشه یک راه برای یک انتخاب جذاب وجود دارد که با آن می توانید یک مکمل یا کنتراست برای طراحی کلی آشپزخانه ایجاد کنید. تغییرات سایه یا رنگ نیز برای طراحی یک گذار بین کابینت ها و صفحه ی روی کابینت استفاده می شود.

 

دیوارپوش بین کابینتی کورین ، سنگ بین کابینت ، بین کابینتی مدرن
دیوارپوش بین کابینتی کورین ، سنگ بین کابینت ، بین کابینتی مدرن
دیوارپوش بین کابینتی کورین ، سنگ بین کابینت ، بین کابینتی مدرن
دیوارپوش بین کابینتی کورین ، سنگ بین کابینت ، بین کابینتی مدرن

 

همچنین در اجرای صفحه کابینت آشپزخانه با کورین می توانید نمونه های بیشتری از دیوارپوش بین کابینتی کورین که به صورت یکپارچه با صفحه ی روی کابینت استفاده شده است را مشاهده کنید.

 

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*