دیوارپوش بین کابینتی ،مزایا و معایب دیوارپوش ۴ اینچی

دیوارپوش بین کابینتی ۴ اینچی برای سال ها به صورت یک استاندارد در بسیاری از ساختمان ها استفاده شده است. پس از آن دیوارپوش های تمام ارتفاع که دیوار را کامل پوشش میدهند جهان طراحی آشپزخانه را فرا گرفت. امروزه بسیاری از صاحبخانه ها همچنان دیوار پوش های ۴ اینچی را بهترین گزینه برای آشپزخانه جدید و مجلل خود می دانند. اگر شما با این بحث آشنا نیستید میتوانیم بگوییم که دیوار پوش ۴ اینچی یک توسعه و بسط از صفحه روی کابینت است که به اندازه ۴ اینچ به صورت عمودی روی دیوار گسترش پیدا میکنند که به دلیل ارتفاع کم به آن ها  قرنیز هم می گویند. این اندازه دیوار پوش مزایا و معایبی دارد بنابراین قبل از انتخاب، بهتر است این عوامل را در نظر بگیرید:

دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه بین کابینت کورین ، قرنیز روی صفحه کابینت

 مزایا

یکی از دلایل اصلی که صاحبخانه ها هنوز هم این اندازه دیوارپوش را انتخاب می کنند قیمت آنها است. در این دیوارپوش ها نسبت به تمام ارتفاع آن ها متریال کم تری مصرف میشود و در نتیجه هزینه ساخت و نصب کم تری هم برای آنها در نظر گرفته می شود. طراحی این دیوارپوش ها به صورت خط مستقیم و ساده است  که در بسیاری از موارد طراحی  آشپزخانه ها را کامل میکنند. وقتی متریال مورد استفاده در این قسمت با صفحه روی کابینت یکی باشد ظاهری تمیز و یکدست را ایجاد می کند. این دیوارپوش ها از دیوار محافظت می کنند ولی قطعا به اندازه دیوارپوش های تمام ارتفاع نیست.

 

دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه بین کابینت کورین ، قرنیز روی صفحه کابینت

معایب

بزرگترین مشکل این صفحات این است که ممکن است سبک آنها قدیمی به نظر برسد.  تطبیق رنگ ضعیف باعث می شود این دیوارپوش کنتراست بیش از حدی با صفحات اطراف داشته باشد. اختلافات بیش از حد باعث یادآوری سبک های گذشته می شود و طراحی آشپزخانه را بهم میزند. ارتفاع این صفحات برای محافظت کامل از دیوار کافی نیست. همچنین می تواند یک آشپزخانه کوچک را به دلیل ارتفاعی که دارد کوچکتر نشان دهد.

 

دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه بین کابینت کورین ، قرنیز روی صفحه کابینت

 

چگونه میتوانیم یک دیوارپوش بین کابینتی ۴ اینچی مدرن داشته باشیم؟

اگر نگران این هستید که این دیوارپوش های ۴ اینچی ممکن است قدیمی به نظر برسد و بازسازی آشپزخانه شما نتیجه خوبی نداشته باشد، راه هایی برای استفاده مدرن از این دیوارپوش ها وجود دارد که میتواند چشم اندازی زیبا و مدرن در آشپزخانه شما ایجاد کند.

از صفحات روی کابینت مدرن و لوکس استفاده کنید

اگر بودجه تان شما را مجبور می کند که بین صفحه روی کابینت لوکس و  یک دیوارپوش بین کابینتی از نوع  کاشی یکی را انتخاب کنید، بهترین انتخاب یک صفحه روی کابینت لوکس است.  این یک سرمایه گذاری صحیح است. علاوه بر این دیوار پوش های ۴ اینچی اگر از سطوح طبیعی سنگ مانند کوارتز و گرانیت باشند بسیار دوست داشتنی و زیبا به نظر میرسند.

 

دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه بین کابینت کورین ، قرنیز روی صفحه کابینت

استفاده از ارتفاعات متفاوت

همانقدر که بودجه ی شما اجازه می دهد میتوانید طراحی آشپزخانه خود را با استفاده از ترکیب دیوارپوش های بین کابینتی با ارتفاعات متفاوت مدرن کنید. ایجاد یک حس بصری جالب با قاب بندی از ویژگی های آشپزخانه شما همراه با صفحات بین کابینتی با ارتفاعات متنوع.

متریال مورد استفاده را تغییر دهید

شما میتوانید برای ۴ اینچ اول از همان متریال صفحه روی کابینت خود استفاده کنید و برای باقی مانده ارتفاع از یک متریال دیگر استفاده کنید. می توانید از کاشی استفاده کنید و یا حتی برخی مواد دیگر با بودجه ی کم تر مانند کورین، فلز و دیگر متریال.

یکی از گزینه های دیگری که بسیاری از صاحبخانه ها را جذب کرده است استفاده از دیوارپوش کورین به صورت تمام ارتفاع است که روی آن شیارهایی ایجاد می کنند و کاملا شبیه کاشی به نظر می رسد.  بدون اغراق میتوان گفت این جایگزین در دوره ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی داشته است زیرا هم با دوام است هم تمیز کردن آن بسیار آسان است. در حالی که ممکن است این کار قیمت بیشتری نسبت به استفاده از دیوارپوش ۴ اینچی داشته باشد اما نسبت به استفاده از کاشی های سنتی بسیار به صرفه تر است و بسته به انتخاب رنگ و ابعاد مورد استفاده می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

 

دیوارپوش بین کابینتی ، صفحه بین کابینت کورین ، قرنیز روی صفحه کابینت

 

برای اجرای پروژه های خود با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

شرکت کورین کرومات

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*