چگونه رنگ سنگ روی کابینت خود را با کابینت های تیره هماهنگ کنیم؟

سنگ روی کابینت : هنگامی که آشپزخانه شما بازسازی می شود، اولین انتخاب رنگ معمولا کابینت ها هستند. درهای کابینت  حدود ۸۰٪ از فضای قابل مشاهده در آشپزخانه شما را می گیرند. هنگامی که رنگ کابینت خود را انتخاب کردید، انتخاب بعدی شما رنگ مناسب و هماهنگ با کابینت ها برای صفحه ی رویه کابینت است. هزاران انتخاب برای رنگ سنگ روی کابینت موجود است. بنابراین انتخاب رنگ مناسب برای سنگ روی کابینت شما ممکن است از انتخاب رنگ در کابینت ها هم سخت تر باشد.

در چه رنگی برای صفحه  روی کابینت انتخاب کنیم؟ نیز میتوانید شش رنگ محبوب برای صفحات روی کابینت را مشاهده کنید. این جایی است که ما می رویم سراغ توصیه های مفیدی در مورد اینکه چه رنگی برای سنگ روی کابینت با رنگ کابینت ها بهتر هماهنگ میشود و چه رنگی با کابینت های گیلاسی بهتر است. بنابراین ما در ادامه چگونگی ترکیب رنگ صفحه های رویه کابینت با درهای کابینت تیره را داریم.

رنگ طلایی

رنگ های سنگ روی کابینت با سایه های پایه خنثی و انواع طلایی هنگامی که با کابینت های رنگی تیره ترکیب می شوند، خیره کننده می شوند. سایه های طلایی به ویژه با کابینت رنگی اسپرسو بیشتر از کابینت های گیلاس تیره تر، مانند سایه های ماهون، زیبا هستند.

 

 

سنگ روی کابینت ، صفحه روی کابینت کورین

سایه های خاکستری

خاکستری رنگ انتخابی محبوب برای کابینت ها و صفحات آشپزخانه است. چون یک سایه کلاسیک آرام است که به سادگی با طیف گسترده ای از رنگ های مختلف هماهنگ میشود.

 

سنگ روی کابینت ، صفحه روی کابینت کورین

رنگ های متضاد

شما اشتباه نمی کنید اگر کابینت های تیره خود را با صفحات رنگی روشن تر جفت کنید. این که آیا سبک آشپزخانه شخصی شما سنتی یا معاصر است مهم نیس، تضاد کابینتهایتان و سنگ روی کابینت با هر دو طرح طراحی آشپزخانه مناسب خواهد بود. در نمونه صفحات رویه کابینت کورین نیز می توانید نمونه های بیشتری از ایده های اجرایی کابینت ها و صفحه های روی کابینت را مشاهده کنید.

 

سنگ روی کابینت ، صفحه روی کابینت کورین

منبع: blog.kitchenmagic

برای سفارش و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲
شرکت کورین کرومات
عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*