سینک گرانیتی ، مزایا و معایب سینک ظرفشویی گرانیتی

گرانیت کامپوزیت چیست؟


سینک گرانیت کامپوزیت یک سنگ مهندسی خاص است که از ماده کامپوزیت گرانیت متشکل از ۸۰٪ گرانیت یا کوارتز (قوی ترین ماده در گرانیت) استفاده می کند.

۲۰٪ دیگر این مواد از رزین ساخته شده است ، معمولاً یک رزین آکریلیک ، که باعث می شود محصول نهایی بسیار متخلخل تر از گرانیت خالص باشد و استحکام و ماندگاری آن را افزایش می دهد. این نوع سینک ظرفشویی و همچنین دوام آن بسیار کاربردی است و در طرح های مختلفی ارائه می شود ، بنابراین تضمین می شود با هر دکوراسیون متناسب باشند.

سینک های گرانیتی کامپوزیت چگونه ساخته می شوند؟


در طی فرآیند تولید ، گرانیت ریز با رزین ترکیب می شود. این مخلوط در قالب ریخته می شود و پس از آن از طریق فرایند گرمایش و خنک سازی خاص که ضخامت و دوام یکنواخت را تضمین می کند ، سخت می شود.

مزایای سینک های گرانیتی

تمیز نگه داشتن آسان

برخلاف سینک های ظرفشویی چینی گرانیت به راحتی تمیز می شود. یکی از عمده ترین شکایات از سینک های استیل این است که قطره های آب روی آن نمایان می شود. با الگوی رنگ طبیعی گرانیت این لکه ها کم تر مشخص هستند در نتیجه با این سینک ها شما ظاهر تمیزتری خواهید داشت.

با دوام

گرانیت ماده ای با دوام طبیعی است به همه موارد استفاده از سینک ظرفشویی خود که فکر کنید میبینید دوام بالا و زیبایی این ناحیه از آشپزخانه برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. سینک ظرفشویی گرانیتی یکی از با دوام ترین سینک هایی ظرفشویی است که امروزه می توانید خریداری کنید.

ایجاد یک ظاهر لوکس

سینک گرانیتی ظاهری مجلل در آشپزخانه شما ایجاد می کند سینک آشپزخانه گرانیتی می تواند یک نقطه کانونی یک آشپزخانه باشد.

سینک گرانیتی

متنوع

با یک سینک ظرفشویی استیل ، فقط چند گزینه وجود دارد. با استفاده از گرانیت ، ترکیبات بی شماری از رنگ و سبک موجود است. مطمئناً یکی از آنها را متناسب با سبک خود پیدا خواهید کرد.
سینک ظرفشویی گرانیتی ، مانند بسیاری از سینک ظرفشویی های آشپزخانه ، می تواند در اندازه های مختلف باشد. بسته به خواسته های شما می توانند تک لگن ، دو لگنه یا حتی سه لگنه با عمق های متنوع باشند.

معایب سینک گرانیتی

سختی شدید

سینک های ظرفشویی دیگر مانند سینک های استیل به اندازه سینک های گرانیتی سخت نیستند. سینک های گرانیتی به دلیل سختی زیاد امکان شکستن ظروف شما به خصوص ظورف چینی را زیاد میکنند

هزینه اضافی

سینک های گرانیتی نسبت به دیگر سینک ها گران قیمت تر هستند. به علاوه ، از آنجا که سینک های گرانیتی مخصوصاً سنگین هستند ، اغلب به تجهیزات پشتیبانی ویژه ای نیاز دارند. این به معنای نصب دشوارتر و در نتیجه هزینه های بالاتر کار است.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید سینک کامپوزیت گرانیتی یا هر محصول آشپزخانه دیگری هستید، خوب است که مارک های برتربا بهترین کیفیت ها رو بشناسید. سینک گرانیتی فونیکس یکی از با کیفیت ترین برند های ایرانی است که با سینک های خارجی گرانیتی برابری می کند. متریال اولیه این سینک از بهترین متریال‌های خارجی می باشد که توسط دیگر برند های معتبر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*