سنگ کورین ال جی

سنگ کورین ال جی ، کورین هایمکس ، کورین خارجی

بنابر توضیحات این کمپانی، LG Hausys تنها تولید کننده سنگ کورین ال جی در ایالات متحده با ۲ کارخانه اختصاص داده شده است، یکی برای سالید سرفیس و دیگری برای کوارتز است. LG Hausys پس از آنکه از بخش مواد شیمیایی صنعتی LG Chem جدا شد، با موفقیت خود را مجددا راه اندازی کرد و امروز بزرگترین شرکت ساخت و ساز و مواد تزئینی کره است. با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی صنعت، فضاهای کاربردی زیبا را با محصولات سازگار با محیط زیست و معقول طراحی می کند که بزرگترین سهم بازار را در زمینه خود دارند.

علاوه بر این، با استراتژی های موضعی فعال، LG Hausys به عنوان یک شرکت جهانی با دستاوردهای قابل توجه در بسیاری از نقاط جهان مانند ایالات متحده، چین و روسیه رو به رشد است. سنگ کورین ال جی دارای طیف رنگی متنوعی است که طرفداران بسیاری را امروزه به خود جلب کرده است. این سنگ مصنوعی با نام  کورین هایمکس ( HI-MACS)  وارد بازار شده و دارای چندین طرح گرانیتی و سنگی می باشد.

در نمونه و سمپل جدید کورین ال جی می توانید جدیدترین رنگ های سمپل کورین هایمکس (ال جی) و در سمپل کورین ال جی میتوان تمام نمونه رنگ های این برند را مشاهده کنید.

 

منبع: lghimacsusa

شرکت کورین کرومات،عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

شماره تماس:

۰۹۱۲۳۲۲۲۱۶۲

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*