طراحی سرویس بهداشتی با کورین

استفاده از کورین در طراحی سرویس بهداشتی امکانات بی نظیر و همه جانبه ای را ارائه می دهد که میتواند در روشویی ها، دیوارپوش  ها و قسمت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه می توانید یکی از طراحی های منحصر به فرد در هنک گنگ معروف به غار سفید را مشاهده کنید.

طراحی سرویس بهداشتی با نام غارسفید

این طراحی سرویس بهداشتی عمومی توسط استادیو Ida & Billy در هنگ کنگ ایجاد شده است. این سرویس  با نام” غار سفید” و توسط کورین با هدف تبدیل شدن به یک معیار در بخش های تجاری و خرده فروشی طراحی شده است.  Taikoo Hui یک مرکز تجاری در گوانگژو، چین، یک مجتمع ترکیبی شامل یک مرکز خرید، دو برج ساختمان اداری ، یک هتل و آپارتمان های خدماتی درجه یک است. روشویی کورین سرویس بهداشتی یک بخش همه جانبه است که به صورت یکپارچه ایجاد شده است. صفحات کورین سفید( glacier) برای اتصال به چراغ نورپردازی، آینه و سقف به عنوان یک قطعه یکپارچه، با یک نماد درخت مانند، منحنی شده اند.

 

سرویس بهداشتی کورین، دیوارپوش کورین، روشویی یکپارچه کورین

 

این پروژه شامل سه راهرو از کابین ها، روشویی ها و سرویس ها است. پوشش دیوارها برداشته شد تا به وسیله ستون ها یک فرم سفید همگن برای شکل گیری فضایی با یک شکل منحصر به فرد، ایجاد شود. فضا به همراه دیوار پوش هایی از کورین که به صورت هموار به سقف متصل شده اند، احساس تمیزی و روشنی را منتقل می کنند.

 

سرویس بهداشتی کورین، دیوارپوش کورین، روشویی یکپارچه کورین
در این طراحی داخلی سرویس بهداشتی روشنایی محیط مکملی است برای گیاهان داخل سالن، که برای تصفیه هوا و افزایش اکسیژن مناسب هستند و زندگی و رنگ طبیعت را اضافه می کنند. آبیاری از آب  جمع آوری شده از روشویی ها است که توسط یک سیستم تصفیه محلی پشتیبانی می شود. برای ایده های بیشتر در مورد طراحی سرویس های بهداشتی توسط کورین میتوانید از  ایده های اجرای دکوراسیون سرویس های بهداشتی نیز دیدن فرمایید.

 

سرویس بهداشتی کورین، دیوارپوش کورین، روشویی یکپارچه کورین
سرویس بهداشتی کورین، دیوارپوش کورین، روشویی یکپارچه کورین

 

منبع: https://casf.com.au/project/white-grotto

شرکت کورین کورمات 

عرضه و اجرای صفحات کورین، کوارتز و دکتون

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

*
*